مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 10:452018-05-27ورزشي

مدیر تیم های ملی بسکتبال: نه من قهر کردم نه حدادی


مسعود قاسمی با رد اخبار مربوط به ناراحتی و قهر حامد حدادی، از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان بعد از اردوی چین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این روزها که رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال روزه سکوت گرفته و ترجیح می دهد پاسخگوی سوالات و انتقادات نباشد، مسعود قاسمی به عنوان مدیر تیم های ملی بیشتر درباره وضع و اوضاع بسکتبال صحبت می کند.

او در گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه های تیم ملی در اردوی چین اظهار کرد: ملی پوشان بامداد یکشنبه راهی چین می شوند و طبق برنامه دو بازی با تیم های ملی این کشور خواهند داشت و به امید خدا 13 خرداد تهران خواهند بود.

قرار است در دو شهر مسابقه داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که قرار است با کدام تیم های ملی چین بازی کنیم و آیا حریف، تیم اصلی اش را برابر ایران به میدان می فرستد؟ تصریح کرد: با همان تیم های آبی و قرمز چین بازی خواهیم کرد اما اینکه با ترکیب کامل برابر ما به میدان می آیند یا اینکه اصلا چه ترکیبی دارند باید آنجا ببینیم و متوجه شویم.

او درباره ادامه برنامه های تیم ملی بعد از چین بیان کرد: تیم ملی به تهران بازخواهد گشت و در برنامه بعدی اش راهی صربستان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر تیم های ملی بسکتبال: نه من قهر کردم نه حدادی

مدیر تیم های ملی بسکتبال: نه من قهر کردم نه حدادی