مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 10:412018-05-27بين الملل

اعلام وضعیت فوق العاده در 67 منطقه ایالت فلوریدا


با نزدیک شدن توفان سهمگین «آلبرتو» که با باران های سیل آسا و سیلاب شدید همراه خواهد بود، فرماندار ایالت «فلوریدا» در 67 منطقه این ایالت اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

- با نزدیک شدن توفان سهمگین آلبرتو که با باران های سیل آسا و سیلاب شدید همراه خواهد بود، فرماندار ایالت فلوریدا در 67 منطقه این ایالت اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریک اسکات فرماندار ایالت فلوریدا روز شنبه به وقت محلی به واسطه نزدیک شدن توفان نیمه گرمسیری آلبرتو به این ایالت، اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیل وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد، بنا بر بیانیه فرماندار فلوریدا، این بیانیه تمامی 67 منطقه این ایالت را تحت پوشش قرار می دهد و اوایل هفته جاری، مناطق نامبرده بعد از رسیدن توفان سهمگین آلبرتو شاهد باران های سیل آسا و سیلاب شدید خواهند بود.

اسکات در بیانیه خود اعلام کرد: در حالیکه به مسیر شمالی توفان نیمه گرمسیری آلبرتو که به سمت فلوریدا در حرکت است، نظارت داریم، حائز اهمیت است که تمامی مناطق فلوریدا تمامی منابع ممکن برای ایمن نگه داشتن خانواده هایشان و آماده بودن برای باران های سیل آسیا و سیلاب شدیدی که این توفان با خود به همراه می آورد را در اختیار داشته باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت فوق العاده در 67 منطقه ایالت فلوریدا

اعلام وضعیت فوق العاده در 67 منطقه ایالت فلوریدا