مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 10:402018-05-27دانش

کمیته ارتقای جایگاه ملی و بین المللی واحد علوم و تحقیقات ایجاد می شود


معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح وضعیت واحد علوم و تحقیقات در نظام های رتبه بندی، از تشکیل کمیته ارتقای جایگاه ملی و بین المللی این واحد دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی با اعلام این خبر گفت: مجموعه واحد علوم و تحقیقات ضمن تلاش برای توسعه کمی و کیفی تولیدات و مستندات علمی و نمایه سازی در پایگاه های استنادی معتبر بین المللی، اهتمام ویژه علمی و پژوهشی خود را بر هدایت پایان نامه ها و رساله های دانشجویی به سوی تولید محتوا با اولویت حل مسائل و چالش های ملی قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا قرار است کمیته ارتقای جایگاه ملی و بین المللی واحد علوم و تحقیقات تشکیل و شاخص های مطلوب ارزیابی پژوهشی با هدف کیفی سازی و کاربردی کردن تولیدات و مستندات علمی طراحی شود.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به تشریح وضعیت واحد علوم و تحقیقات در نظام های رتبه بندی بین المللی پرداخت و در این زمینه به معیارهای رتبه بندی و رتبه واحد علوم و تحقیقات در ایران و جهان بر اساس هر کدام از نظام های رتبه بندی اشاره کرد که این شرح در قالب جدول آمده است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ارتقای جایگاه ملی و بین المللی واحد علوم و تحقیقات ایجاد می شود

کمیته ارتقای جایگاه ملی و بین المللی واحد علوم و تحقیقات ایجاد می شود