مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 08:562018-05-27فناوري

هشدار فوری درباره خطر انتشار یک بدافزار طی ساعات آینده در کشور


مرکز ماهر از خطر احتمالی بدافزار VPNFilter در روز ها و ساعات آینده در کشور خبر داده که تاکنون بیش از 500 هزار قربانی در جهان داشته است.

- هشدار فوری درباره احتمال خطر انتشار یک بدافزار در ساعات آینده در کشور " مرکز ماهر از خطر احتمالی بدافزار VPNFilter در روز ها و ساعات آینده در کشور خبر داده که تاکنون بیش از 500 هزار قربانی در جهان داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخداد های رایانه ای) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از خطر احتمالی بدافزار VPNFilter در روز ها و ساعات آینده در کشور خبر داده است.

بنابراعلام این مرکز، خبر های دریافتی و رصد و پایش انجام گرفته، خبر از انتشار احتمالی بدافزار VPNFilter در ساعات و روز های آینده در کشور می دهد.

گزارش های موجود حاکی از آن است که این بدافزار تاکنون بیش از 500 هزار قربانی در جهان داشته است و این عدد نیز افزایش خواهد داشت.

قربانیان این بدافزار به یک نقطه جغرافیایی خاص تعلق ندارند و این بدافزار در تمامی مناطق فعال است.

تجهیزات و دستگاه های برند های مختلف شامل NETGEAR، Mikrotik، Linksys و TP-Link و همچنین تجهیزات ذخیره سازی QNAP در صورت عدم بروز رسانی مستعد آلوده شدن به این بدافزار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فوری درباره خطر انتشار یک بدافزار طی ساعات آینده در کشور

هشدار فوری درباره خطر انتشار یک بدافزار طی ساعات آینده در کشور