مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 08:502018-05-27سياسي

از نظر فضای نمایشگاهی از برخی استان ها عقب هستیم


جمهوری اسلامی ایران کتاب قرآن را به عنوان کتاب زندگی به خوبی معنا کرده و در جهت هدایت تک تک آحاد جامعه و شکل گیری حرکات اخلاقی صحیح در جامعه در همه ابعاد، - استاندار اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران کتاب قرآن را به عنوان کتاب زندگی به خوبی معنا کرده و در جهت هدایت تک تک آحاد جامعه و شکل گیری حرکات اخلاقی صحیح در جامعه در همه ابعاد، قرآن را راهنمای عمل قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محسن مهرعلیزاده در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: وظیفه حاکمیتی ما مسئولان این است که بتوانیم با تنظیم جامعه کاری کنیم تا قرآن در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

وی افزود: به مردم سربلند اصفهان تبریک عرض می کنم که در گذشته با حضور خود در جبهه جنگ و امروز هم با برگزاری چنین نمایشگاه ها و مسابقات قرآنی در جهت گسترش قرآن تلاش می کنند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم در دنیا پرچم داری برای قرآن باشیم افتخار بزرگی است؛ ما از کتاب و مکتبی پیروی می کنیم که از همان اول صفت جدایی حلال از حرام، انسان از غیر انسان و خوبی از بدی را روشن معرفی کرده است و هیچ مکتبی نمی تواند این همه شاهکار خلقت و ظرافت های تربیت انسان را نشان دهد، زیرا اسلام تمام ظرافت های انسانی را در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نظر فضای نمایشگاهی از برخی استان ها عقب هستیم

از نظر فضای نمایشگاهی از برخی استان ها عقب هستیم