مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 08:502018-05-27اجتماعي

شرایط انتقال معلمان و کمبود نیرو در خراسان رضوی


معاون مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی اظهار کرد: موافقت با انتقالی ها براساس میزان استخدامی و ورودی ادارات است؛ ما تقریباً می توانیم به ازای هر نفر نیروی جدید، - با یک و هشت دهم نفر انتقالی موافقت کنیم.

حمیدرضا کفشکنان در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: بر این اساس و با توجه به استخدام بیش از 1300 نفر در استان، ما کمتر از نیم سال گذشته، انتقالی خواهیم داشت.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به حجم ورود نیرو، حجم بازنشسته ها و استقرار پایه دوازدهم برای اولین بار در متوسطه دو نظری و فنی حرفه ای بوده است.

کفشکنان بیان کرد: جذب از دو طریق صورت می گیرد؛ استخدام از طریق دانشگاه فرهنگیان و طی دوره چهارساله آموزش در دانشگاه که با این روش نیرو های ورودی سال 97 دانشگاه فرهنگیان در سال 1401 در اختیار ما قرار می گیرند و استخدام پیمانی از طریق آزمون ورودی که سال بعد به کارگیری می شوند.

وی درخصوص نحوه جذب فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: ما از روش از بوم برای بوم و صرفاً در مناطق کمترتوسعه یافته استخدام می کنیم.

کفشکنان ادامه داد: ممکن است در ابتدای سال به نظر بیاید که این افراد مازاد هستند اما سالانه بیش از 8000 درخواست انتقال داریم که بیش از نیمی از آن ها از اطراف به مشهد است که نشان می دهد محل کار و سکونت معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط انتقال معلمان و کمبود نیرو در خراسان رضوی

شرایط انتقال معلمان و کمبود نیرو در خراسان رضوی