مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 08:212018-05-27ورزشي

پس از برگزاری مسابقه انتخابی کاراته کاهای برتر تیم ملی دانشجویان مشخص شدند


مسابقات انتخابی تیم کاراته دانشجویان در بخش بانوان و آقایان برگزار و نفرات برتر راه یافته به اردوی نهایی تیم ملی مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان پسر با معرفی نفرات برتر برای شرکت در رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان برگزار شد.

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان پسر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون کاراته در سالن کبگانیان تهران برگزار شد که در نهایت نفرات برتر در دو بخش کومیته انفرادی و کومیته تیمی معرفی و به تیم ملی دانشجویان دعوت شدند.

با تصمیم کمیته فنی مسابقات، نفرات ذیل جواز حضور در اردوی تیم ملی دانشجویان را بدست آوردند.

  در بخش مبارزه(کومیته انفرادی): وزن 60- کیلوگرم: علی مسکینی وزن 67- کیلوگرم: محمد صادق شعبانی و مهدی رحیمی نژاد وزن 75- کیلوگرم: میلاد بهمنی و رضا خوشکلام وزن 84- کیلوگرم: مهدی خدابخشی وزن 84+ کیلوگرم: صالح اباذری   در بخش کومیته تیمی: مهدی قراری زاده، یونس نوروزی و کوشا تیموری   لازم به ذکر است برای مشخص شدن نفرات کومیته تیمی و دو وزن 67- و 75- کیلوگرم روز 9 خرداد ماه و همزمان با مسابقات انتخابی کاتا نفرات دعوت شده به مصاف هم خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از برگزاری مسابقه انتخابی کاراته کاهای برتر تیم ملی دانشجویان مشخص شدند

پس از برگزاری مسابقه انتخابی کاراته کاهای برتر تیم ملی دانشجویان مشخص شدند