مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 08:112018-05-27سياسي

زمزمه نامزدی عارف مانور سیاسی است


زمزمه نامزدی عارف برای ریاست مجلس، یک مانور سیاسی صرف است و اگر فراکسیون امید کرسی های خود در هیئت رییسه را از دست ندهد، - هنر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی درباره انتخابات هیئت رییسه مجلس و تحرکات فراکسیون امید نوشت: برخی از اعضای فراکسیون امید از احتمال ارائه لیست مستقل امیدی ها در انتخابات هیئت رییسه و کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس و رقابت با علی لاریجانی سخن می گویند.

این درحالی است که در بهترین حالت فراکسیون امید یک فراکسیون 110 نفره است که بعید است بدون ائتلاف با یک فراکسیون دیگر بتواند به اهدافش برسد و این یعنی با این دست فرمان نه تن ها دستش به ریاست مجلس نخواهد رسید که بعید نیست همین سه کرسی مهم خودش (نواب رییس و کارپرداز) را هم از دست بدهد.

درحالی که موقعیت محمدرضا عارف در جایگاه ریاست فراکسیون امید و سیاست سکوت عارفانه او در آستانه ورود به سومین سال کار مجلس دهم آماج حمله منتقدان است، بهرام پارسایی به ایسنا گفته که مراجعات مکرری ازسوی اعضای این فراکسیون برای کاندیداتوری آقای عارف در انتخابات ریاست مجلس وجود دارد.

انسجام فراکسیون امید درحالی از سوی عارف مطرح می شود که با آغاز به کار مجلس دهم، محمدرضا عارف برای انتخابات هیئت رییسه مجلس به عنوان نامزد ریاست موقت با علی لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه نامزدی عارف مانور سیاسی است

زمزمه نامزدی عارف مانور سیاسی است