مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 07:062018-05-27بين الملل

دکتر رضا سیمبر اروپا و پارادوکس های تلاش برای نگه داشت جسد مومیایی برجام


کالبد مومیایی برجام اکنون در دستان ما باقی مانده است عده ای سخت بر احیای آن اصرار دارند و شدیدا از مذاکره و استمرار آن حمایت می کنند.

- اروپا و پارادوکس های تلاش برای نگه داشت جسد مومیایی برجام کالبد مومیایی برجام اکنون در دستان ما باقی مانده است عده ای سخت بر احیای آن اصرار دارند و شدیدا از مذاکره و استمرار آن حمایت می کنند.

اروپا و پارادیم حقوق بین الملل و اخلاق جهانی   آنچه که قبل از هر چیزی در خصوص چارچوبه حرکتی آقای ترامپ در اعلان خروج آمریکا از برجام باید مد نظر داشته باشیم این است که دنیای ما دنیای سیاست بین الملل و نه حقوق بین الملل است.

  به عبارت دیگر در تحلیل چرایی عملکرد دولت ها در مواضع مختلف، خیلی کنوانسیون ها و قراردادهای بین المللی توضیح دهنده نمی توانند باشند، بلکه این پارامترها و مولفه های قدرت هستند که بهترین و پذیرفته ترین توضیحات را راجع به چرایی وقوع رفتارهای مربوط به ملت کشورها ارایه می کنند.

  برای همین است که نباید خیلی متعجب و یا هیجان زده شویم که چرا آمریکا علیرغم ادعاهای مدنی که دارد از یک توافق نامه حقوقی که امضای خودش و متحدان اروپایی اش در آن بوده، سر باز زده است و از آن تخطی می کند.

  چه خوب است به یاد داشته باشیم که در خود قضیه ان پی تی و پروتکل الحاقی هم بارها آمریکایی ها اذعان نمودند که اگر چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر رضا سیمبر اروپا و پارادوکس های تلاش برای نگه داشت جسد مومیایی برجام

دکتر رضا سیمبر اروپا و پارادوکس های تلاش برای نگه داشت جسد مومیایی برجام