مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 23:012018-05-26اجتماعي

تغییر سیاست کره جنوبی در پی اعتراض والدین/ لغو ممنوعیت آموزش زبان انگلیسی


پس از اعتراضات فراوان والدین به تصمیم وزارت آموزش و پرورش کره جنوبی برای ممنوعیت یادگیری زبان انگلیسی، علاوه بر اینکه این قانون لغو شد، سیاست های دیگری برای آموزش زبان به دانش آموزان ابتدایی در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، پس از اعتراضات فراوان والدین به تصمیم وزارت آموزش و پرورش کره جنوبی برای ممنوعیت یادگیری زبان انگلیسی در مقطع اول و دوم ابتدایی، علاوه بر اینکه این قانون لغو شد، سیاست های دیگری برای آموزش زبان به دانش آموزان ابتدایی در نظر گرفته شد.

  بنابر اعلام مقامات آموزش و پرورش کره جنوبی، 561 معلم بومی انگلیسی برای آموزش به دانش آموزان مقطع اول و دوم ابتدایی مدارس سئول از ابتدای سال تحصیلی جاری مشغول به کار می شوند.

  شنیده ها حاکی از آن است که دلیل این تصمیم، موج شدید اعتراضات والدین و این که آنها قصد فرستادن فرزندشان به کلاس های خصوصی آموزش زبان را داشته اند، بوده است.

  وزارت آموزش و پرورش کره جنوبی طی یک بیانیه اعلام کرد: لغو قانون آموزش زبان انگلیسی در مدارس ابتدایی و استخدام معلم های بومی انگلیس تنها به منظور جلوگیری از شکاف بیشتر بین دانش آموزان غنی و فقیر است.

در حال حاضر 337 معلم بومی در 351 مدرسه ابتدایی عمومی در سئول مشغول کار هستند که از ابتدای سال جاری، 561 معلم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سیاست کره جنوبی در پی اعتراض والدین/ لغو ممنوعیت آموزش زبان انگلیسی

تغییر سیاست کره جنوبی در پی اعتراض والدین/ لغو ممنوعیت آموزش زبان انگلیسی