مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 15:112018-05-26سياسي

عده ای وقیحانه اعتراضات شهرستان کازرون را حرکت براندازانه نشان می دهند


بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم پیرو حواشی اخیر این دانشگاه و اهانت شاعر مدعو توسط انجمن اسلامی در بیانیه ای نوشت: عده ای وقیحانه اعتراضات شهرستان کازرون را حرکت براندازانه نشان می دهند.

- ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به عموم مسلمین جهان وآرزوی قبولی طاعات وعبادات، توفیق بندگی در این ماه عزیز را از خداوند منان مسئلت داریم.

در روز های گذشته اتفاقاتی در دانشگاه رخ داده است که خاطر هر آزاده ای را آزرده و اندوه و ملاهت را بر ذهن و ضمیر هر انقلابی بصیری نشانده است.

ما نمیدانیم که این انقلاب بزرگ و این نظام عزیز چه هیزم تری به عده ای فروخته است که این گونه باید مورد عتاب وخطاب قرار گیرد.

متاسفانه ما با جماعتی روبرو هستیم که سخنرانی حضرت آقا را پیرامون عدالت و توجه به کارگران که در حقیقت از اقشار شریف و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی هستند پخش میکنند و خود را مدعی عدالت و برابری و برادری می دانند و کباده آن را یدک می کشند، اما در نهایتِ بی انصافی این نکته را بر زبان نمی آورند که پشت سر کسانی نماز سیاست خوانده اند و میخوانند و زیر پرچم کسانی سینه زده اند و می زنند که جز در قصر ها نزیسته اند و جز در کاخ ها بر مسند قدرت ننشسته اند و چیزی جز له کردن فقرا و اقشار ضعیف جامعه زیر چرخ های توسعه در ذهن نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای وقیحانه اعتراضات شهرستان کازرون را حرکت براندازانه نشان می دهند

عده ای وقیحانه اعتراضات شهرستان کازرون را حرکت براندازانه نشان می دهند