مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 15:002018-05-26بين الملل

«گربه خوری» یا «گل به خودی»؟


چندروز پیش خبرنگار صدا و سیما تصویری از یک قابلمه که خوراکی نامعلوم در آن طبخ می شد، در صفحه شخصی اش منتشر کرد و مدعی شد که مردم بخش قرقری، ملادادی و هیرمند واقع در استان سیستان و بلوچستان به دلیل فقر و نداری با گوشت گربه شکم خود را سیر می کنند که این موضوع .

- چندروز پیش خبرنگار صدا و سیما تصویری از یک قابلمه که خوراکی نامعلوم در آن طبخ می شد، در صفحه شخصی اش منتشر کرد و مدعی شد که مردم بخش قرقری، ملادادی و هیرمند واقع در استان سیستان و بلوچستان به دلیل فقر و نداری با گوشت گربه شکم خود را سیر می کنند که این موضوع با واکنش های متعددی روبرو شد.

اما این پست اینستاگرامی از کجا سر درآورد؟ حسن شمشادی که خبرنگار صدا و سیما محسوب می شود، چندی پیش عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: آنچه که می بینید، ظرف غذای یک خانواده است.

تصور می کنید که محتوای آن چیست؟! آنچه این خانواده و بسیاری دیگر می خورند، گوشت گربه است! آنان حتی از اندک گوشت کلاغ مُرده هم نمی توانند که بگذرند؛ چون چاره ای ندارند و می خواهند زنده بمانند.

این خانواده یکی از ده ها خانوار ساکن در روستاهای بسیار محروم گمشاد، کندوکه، ملادادی، جهان آباد، رودینی، هیرمند و قرقری در شهرستان زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گربه خوری» یا «گل به خودی»؟

«گربه خوری» یا «گل به خودی»؟