مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 14:552018-05-26اقتصادي

دانشگاه تهران، دانشگاه پیشگام در تأمین سرمایه برای کارآفرینان است


رییس دانشگاه تهران در مراسم پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه یکم، دانشگاه تهران را دانشگاه پیشگام در تأمین سرمایه برای فعالیت های کارآفرینی دانشجویان و استادان دانست.

- در مراسم پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه یکم مطرح شد دانشگاه تهران، دانشگاه پیشگام در تأمین سرمایه برای کارآفرینان است رییس دانشگاه تهران در مراسم پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه یکم، دانشگاه تهران را دانشگاه پیشگام در تأمین سرمایه برای فعالیت های کارآفرینی دانشجویان و استادان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود نیلی در مراسم "شروع پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه یکم دانشگاه تهران" که امروز، 5 خردادماه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه امروز مسیر جدیدی برای دانشگاه، دانشجویان و کسانی که می خواهند ایده خود را به کسب و کار تبدیل کنند ایجاد شده است، مهم ترین وظیفه دانشگاه در کنار آموزش علم را تبدیل ایده ها به کسب و کار دانست و گفت: دانشگاه کارآفرین با برگزاری دوره های کارآفرینی و مدیریت کسب وکار و تشکیل پارک ها و مراکز رشد، بستر لازم برای ایجاد کسب و کار را فراهم کرده است.

وی، نکته دیگر را تأمین سرمایه عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه باید تأمین روش های جدید تأمین سرمایه را نیز در دستور کار خود قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران، دانشگاه پیشگام در تأمین سرمایه برای کارآفرینان است

دانشگاه تهران، دانشگاه پیشگام در تأمین سرمایه برای کارآفرینان است