مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 14:452018-05-26فرهنگي

یک خبر عجیب درباره «فراری» + دو اظهارنظر متفاوت


«فراری» علیرضا داودنژاد که به اذعان بسیاری از صاحب نظران به دلیل شرایط نامناسب اکران به فروش شایسته اش دست نیافت، در روزهای اخیر خبری عجیب در فضای مجازی درباره ی این فیلم منتشر شد.

- فراری علیرضا داودنژاد که به اذعان بسیاری از صاحب نظران به دلیل شرایط نامناسب اکران به فروش شایسته اش دست نیافت، در روزهای اخیر خبری عجیب در فضای مجازی درباره ی این فیلم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبری که طی چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، حکایت از این داشت که عده ای در رشت به اکران این فیلم معترض شده اند؛ مدیر پخش هدایت فیلم که مسئولیت پخش فیلم سینمایی فراری را برعهده دارد به ایسنا، توضیح داد: این اتفاقی که افتاده در واقع اعتراضی به یک گویش بوده و مدیر سینما هم با هماهنگی وزارت ارشاد این استان، فیلم دیگری را جایگزین کرده است.

احمد مختاری درباره جلوگیری از اکران فیلم سینمایی فراری در سینما میرزا کوچک رشت در ادامه توضیح داد: فراری حدود یک هفته در این سینما اکران بوده ولی نکته اینجاست که حالا بعد از اینکه ما این فیلم را از 23 اسفند 96 در تهران اکران کردیم و حدود 18 سینما داشتیم و تاکنون روی پرده بوده است، هیچ گاه چنین اعتراضاتی نداشتیم و این اتفاق عجیبی است که اکنون رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خبر عجیب درباره «فراری» + دو اظهارنظر متفاوت

یک خبر عجیب درباره «فراری» + دو اظهارنظر متفاوت