مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 14:102018-05-26اقتصادي

اعتصاب کامیون داران و تعطیلی کارخانه سیمان در خاش تکذیب شد


دیروز و شب گذشته در برخی از کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی مبنی بر اعتصاب کامیون داران شهرستان خاش و برخی شهرهای استان و تعطیل شدن فعالیتهای حمل و نقل کارخانه سیمان منتشر شد که طی همان دیشب و دیروز این خبر و تعطیلی شرکت سیمان خاش از سوی شهرداری، - اداره صنعت معدن و تجارت و راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت سیمان خاش تکذیب شد.

مدیر صنعت معدن و تجارت شهرستان خاش در گفت وگو با ایسنا- گفت: هیچ دلیلی برای اعتصاب کامیون داران و ضربه خوردن به فعالیتهای حمل و نقل در این شهرستان وجود ندارد .

مهدی اسماعیلی افزود: سایت ها و کانالهای بیگانه هیچ گونه خوراکی ندارند و برای تامین اهداف اربابان خود سعی در شایعه پراکنی داشته و هدف آنها دیگر چیزی جز این نیست و خودشان بهتر می دانند که تیرشان به سنگ خورده و با تبلیغات دروغین به جایی نمی رسند .

وی اظهار کرد: کارخانه سیمان خاش خوشبختانه از واحدهای فعال و از صنایع موفق استان بوده که در مبحث حمل و نقل و تولید هیچ آسیبی متوجه آن نیست .

اسماعیلی ادامه داد: دامن زدن به اخبار کذب و خبرسازی های دروغین از ضعف سرویس های جاسوسی بیگانگان حکایت دارد و عوامل بیگانه از عزت و افتخار ایران اسلامی در هراس هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کامیون داران و تعطیلی کارخانه سیمان در خاش تکذیب شد

اعتصاب کامیون داران و تعطیلی کارخانه سیمان در خاش تکذیب شد