مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 13:502018-05-26سياسي

نبود اطلاع رسانی صحیح مشکل اعتصاب رانندگان را تشدید کرد


معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز اعتقاد دارد که نبود اطلاع رسانی صحیح و سیستماتیک باعث تشدید مشکلات ناشی از اعتصاب رانندگان کامیون در فارس و شیراز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سعیدی شنبه 5 خرداد در جلسه ی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شیراز، تاکید کرد که تنها به دلیل اطلاع رسانی صحیح و به موقع، بنزین به عنوان یک مشکل مطرح و با شایعات تشدید شد.

او گفت: در روزهایی که کامیون داران اعتصاب کرده بودند از 56 جایگاه عرضه ی سوخت، تنها 5 یا 6 جایگاه تنها برای ساعاتی تعطیل شد اما به دلیل آنکه اطلاع رسانی به موقع و مناسب انجام نشده بود، شاهد تشدید تاثیرات اعتصاب رانندگان بودیم.

سعیدی با اشاره به شکل گرفتن شایعاتی در خصوص گرانی و نبود بنزین در فضای مجازی، گفت: هیچ یک از سازمان ها در مسیر مقابله با این شایعه ها، اقدام مقتضی را انجام ندادند.

او تاکید کرد: این اتفاق یک اعتراض صنفی بود و روابط عمومی سازمان های ذی ربط باید براساس اطلاعاتی که داشتند، اقدامات لازم را پیش بینی کرده و انجام می دادند.

سعیدی گفت: در روزهای عادی میزان مصرف بنزین در شیراز حدود یک میلیون و 700 هزار لیتر بنزین بود، اما در روزهای اخیر بالغ بر 4 میلیون و 700 هزار لیتر سوخت بین جایگاه ها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اطلاع رسانی صحیح مشکل اعتصاب رانندگان را تشدید کرد

نبود اطلاع رسانی صحیح مشکل اعتصاب رانندگان را تشدید کرد