مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 13:362018-05-26بين الملل

ترس و وحشت صهیونیست ها پس از انتقال جلسات شورای وزارتی به پناهگاه زیرزمینی


پس از آنکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور برگزاری جلسات شورای وزارتی در امور سیاسی و امنیتی این رژیم را به یک پناهگاه زیرزمینی داده، «وحشت» صهیونیست ها را فرا گرفته است.

- پس از آنکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور برگزاری جلسات شورای وزارتی در امور سیاسی و امنیتی این رژیم را به یک پناهگاه زیرزمینی داده، وحشت صهیونیست ها را فرا گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد پس از آنکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مکان برگزاری جلسه های شورای وزارتی در امور سیاسی و امنیتی این رژیم را به یک پناهگاه زیرزمینی منتقل کرد، ترس و هراس شدید صهیونیست ها را احاطه کرده است.

   این روزنامه افزود نتانیاهو به 3 دلیل اقدام به این کار کرده است: اول؛ فرستادن این پیام به ایران که اسراییل در برابر هر حمله ای، محکم و حفاظت شده است، دوم؛ منع وزرای شرکت کننده در جلسات از فاش کردن اطلاعات جلسه زیرا در پناهگاه مذکور هیچ خط ارتباطی وجود ندارد و سوم؛ عدم امکان شنود مطالب مطرح شده در جلسات.

در ادامه این گزارش آمده است: این انتقال جلسات به پناهگاه حاکی از ترس شخصی نتانیاهو از موشک های دقیق ایرانی است که حزب الله آنها را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس و وحشت صهیونیست ها پس از انتقال جلسات شورای وزارتی به پناهگاه زیرزمینی

ترس و وحشت صهیونیست ها پس از انتقال جلسات شورای وزارتی به پناهگاه زیرزمینی