مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 13:212018-05-26ورزشي

مجتهد: حرف وحدیث ها درباره مجروح شدن بن سلمان افزایش پیدا کرده است


حساب توییتری مشهور سعودی که اخبار خاندان آل سعود را فاش می کند، می گوید احتمالا ولی عهد سعودی برای تکذیب اخبار زخمی شدنش، رؤیت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اخبار و شایعات در خصوص محمد بن سلمان ولی عهد سعودی که مدت زیادی از غیبت او در انظار عمومی می گذرد، منتشر می شود.

در حالی که خبرگزاری عربستان اخیرا تصاویری از ولی عهد در جلسه کابینه و تصاویری با اعضای تیم ملی فوتبال این کشور منتشر کرد، در جدیدترین خبر، مجتهد حساب توییتری مشهور سعودی که اخبار آل سعود را منتشر می کند، نوشت که (این روزها) خبرها از مجروح شدن بن سلمان افزایش پیدا کرده است .

حرف و حدیث ها در این خصوص پس از آن آغاز شد که از حدود یک هفته پس از حادثه تیراندازی در کاخ سلطنتی بن سلمان در منطقه الخزامی، در اوایل اردیبهشت ماه (21 آوریل) دیگر بن سلمان در انظار عمومی ظاهر نشد تا چند روز پیش  که تصاویری از او در جلسه هیئت دولت در خبرگزاری عربستان منتشر شد.

مجتهد نوشت: محافل نزدیک به بن سلمان می گویند او احتمالا بزودی در رسانه ها حاضر می شود تا آنچه در این خصوص گفته شده است، تکذیب کند چرا که تصاویری که اخیرا از او منتشر شد تا اخبار و شایعات را تکذیب کند، شکست خورد و در این خصوص موفق نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتهد: حرف وحدیث ها درباره مجروح شدن بن سلمان افزایش پیدا کرده است

مجتهد: حرف وحدیث ها درباره مجروح شدن بن سلمان افزایش پیدا کرده است