مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 11:562018-05-26پزشكي

تشنگی روزه را چطور کمتر کنیم؟


یک متخصص تغذیه با بیان اینکه افراد در وعده سحر باید از نوشیدنی های مناسب استفاده کنند درباره ساده ترین روش ها برای رفع تشنگی در ماه رمضان توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، پیام فرح بخش متخصص تغذیه در خصوص راه های رفع تشنگی در ماه رمضان، اظهار کرد: افراد در ماه رمضان باید سعی کنند به میزان کافی در زمان سحر و افطار آب مصرف کنند؛ در وعده سحری غذای کامل استفاده کرده، وعده سحر همانند وعده ناهار است و به تامین انرژی و تشنگی در طول روز بسیار کمک می کند.

این متخصص تغذیه با اشاره به اینکه افراد در وعده سحر باید به نوع خوراک خود توجه کنند، خاطر نشان کرد: افراد در زمان سحر از نوشیدنی های مناسب استفاده کنند؛ به خصوص نوشیدنی هایی مانند موهیتو می تواند انتخاب مناسبی برای رفع تشنگی باشد، این شربت از موادی تشکیل شده است که به تامین آب بدن در طول روز بسیار کمک می کند.

شربت موهیتو را چگونه تهیه کنیم؟فرح بخش درباره شربت موهیتو، تشریح کرد: نوشیدنی موهیتو تشکیل شده است از آب، نعنا (بهتر است تازه باشد، ولی می توان از پودر آن نیز استفاده کرد) و لیمو که افراد می توانند این مواد را با هم ترکیب کرده و آن را میل کنند، این نوشیدنی را می توان در زمان افطار نیز استفاده کرد، اما یخ در آن استفاده نشود، چرا که استفاده از یخ پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشنگی روزه را چطور کمتر کنیم؟

تشنگی روزه را چطور کمتر کنیم؟