مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 11:562018-05-26اقتصادي

عایدی «تقریبا هیچ» تبلیغات درباره جذب 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی


درّ 50 میلیارد دلاری سرمایه گذاری که دولت در این یکی دو سال نشان می داد کجا و مشکلاتی که در روز های اخیر نشان می دهند کجا؟! - عایدی تقریبا هیچ تبلیغات درباره جذب 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی " درّ 50 میلیارد دلاری سرمایه گذاری که دولت در این یکی دو سال نشان می داد کجا و مشکلاتی که در روز های اخیر نشان می دهند کجا؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان در یادداشتی با همین مضمون می نویسد: اقتصاد ایران با توجه به پتانسیل ها، ذخایر و پشتوانه ای که دارد قابلیت جذب صد ها میلیارد دلار را دارد، اما این قابلیت تنها با یک قرارداد و امضا میان پنج کشور که یکی از آن ها سال ها خصومت خود را به اثبات رسانده، متبلور نمی شود.

اگرچنین بود، برجام که امضا شد به گفته مسئولان قرار بود، سیل سرمایه گذاری ها به ایران سرازیر شود و بلافاصله از جلب به جای جذب ده ها میلیارد دلار سرمایه و قرارداد های مشروط و مبهم چند ده میلیاردی خرید هواپیما سخن به میان نمی آمد که امروز تقریبا همگی آن تفاهم نامه های شکننده یک طرفه نقض شوند.

به طوری که روزنامه گاردین از خروج هشت شرکت چند ملیتی خبر داد که حکایت از پریدن قطعی بیش از 49/1 میلیارد دلار جلب سرمایه گذاری و خرید هواپیما داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عایدی «تقریبا هیچ» تبلیغات درباره جذب 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی

عایدی «تقریبا هیچ» تبلیغات درباره جذب 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی