مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 10:262018-05-26اقتصادي

گازرسانی به صنایع سبب رونق کسب وکار ایرانی می شود


صدیقی درباره حمایت این شرکت از تولیدات ملی و پیمانکاران ایرانی گفت: گازرسانی به صنایع کشور نه تنها سبب حفظ محیط زیست می شود، بلکه حمایت از کسب وکار ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شرکت ملی گاز، محمدرضا صدیقی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز با بیان این که امروز هیچ صنعتی در کشور بدون دسترسی به گاز طبیعی شکل نمی گیرد، گفت: نیاز صنایع به گاز طبیعی تا جایی است که همه نیروگاه ها، پتروشیمی ها و دیگر صنایع، بخش عمده خوراک مورد نیاز خود را از شبکه گاز کشور دریافت می کنند.

وی با اشاره به این که شرکت ملی گاز ایران در چهار دهه اخیر، بیش از 40 برابر ظرفیت پالایش، شبکه انتقال و توزیع گاز را افزایش داده است، گفت: شرکت ملی گاز به بزرگ ترین تأمین کننده انرژی در کشور بدل شده است، این در شرایطی است که همه ساله شاهد ثبت رکورد های جدیدی در حوزه تولید، پالایش، انتقال و توزیع گاز طبیعی در کشور هستیم و این روند فزاینده در پنج سال اخیر ادامه داشته است.

افزون بر این، در سال های اخیر، روند تامین گاز نیروگاه های کشور سیر صعودی داشته و مصرف بیشتر گاز طبیعی در بخش نیروگاهی، در واقع، به معنی جایگزینی این انرژی پاک با سوخت های مایع و انتشار کمتر آلاینده در هوای کلانشهر ها و برخورداری از محیط زیستی پاک برای همه شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به صنایع سبب رونق کسب وکار ایرانی می شود

گازرسانی به صنایع سبب رونق کسب وکار ایرانی می شود