مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 10:052018-05-26سياسي

عقد تفاهم نامه «هلال مهربانی» بین انتقال خون و هلال احمر یزد


جوانان، داوطلبین و کارکنان جمعیت هلال احمر استان یزد به صورت برنامه ریزی شده در ماه رمضان و با حضور پرشور در پایگاه های انتقال خون این استان، - عقد تفاهم نامه هلال مهربانی بین انتقال خون و هلال احمر یزد جوانان، داوطلبین و کارکنان جمعیت هلال احمر استان یزد به صورت برنامه ریزی شده در ماه رمضان و با حضور پرشور در پایگاه های انتقال خون این استان، برنامه اهدای خون، پس از افطار و در قالب طرح هلال مهربانی را رقم می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با ماه مبارک رمضان روز سه شنبه یکم خرداد با حضور مدیر عامل هلال احمر استان و هیئت همراه در دفتر مدیر کل انتقال خون یزد، تفاهم نامه همکاری با اهدای خون جوانان هلال احمر در شب های ماه مبارک رمضان در قالب طرح هلال مهربانی امضا شد.

دکتر نقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره با کاهش ذخایر خونی در ماه رمضان، گفت: در ماه رمضان با توجه به روزه بودن مردم، اهدای خون کاهش می یابد، اما امیدواریم امسال با کلید خوردن طرح هلال مهربانی، شاهد استقبال خوب مردم به وی‍ژه اعضای جوانان و داوطلبین هلال احمر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مرکز جامع اهدای خون و محصولات نوین انتقال خون، گفت: با توجه به این که اهداکنندگان می توانند به جای اهدای خون، اهدای پلاکت یا پلاسما به روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم نامه «هلال مهربانی» بین انتقال خون و هلال احمر یزد

عقد تفاهم نامه «هلال مهربانی» بین انتقال خون و هلال احمر یزد