مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 10:012018-05-26بين الملل

مقام اماراتی: تحرکات قطر در یک سال گذشته بحران را شدیدتر کرد


وزیر مشاور در امور خارجه امارات در واکنش به گذشت یک سال از تحریم قطر توسط چهار کشور مصر، عربستان، امارات و بحرین، ادعا کرد، اقدامات قطر در یک سال گذشته بحران را شدیدتر کرده است.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات ابراز امیدواری کرد که گذشت یک سال تحریم قطر توسط عربستان، مصر، امارات و بحرین، دوحه را به سمت فکر تازه ای سوق دهد.

قرقاش در صفحه توییتر خود نوشت: قطر با اقدامات مربوط به تحریم این کشور با درایت برخورد نکرد و دست به تحرکاتی زد که بحران را تشدید کرد به جای آنکه بحران برچیده شود؛ عدم اعتراف به وارد آوردن خسارت ها به همسایگان، مظلوم نمایی، خرید حمایت و انتظار کشیدن جزء استراتژی هایی است که شکست آن ثابت شده است.

  وی در ادامه نوشت: گذشت یکسال تحریم قطر شاید این کشور را به سمت فکر جدید و درایت بیشتر در برخورد با آن سوق دهد، راهکار هرگز از طریق شرکت های روابط عمومی و دخالت های منطقه ای و خارجی برای حل این بحران نخواهد بود بلکه از طریق بازنگری در سیاست هایی که باعث ایجاد ضرر و زیان شده و در حمایت از افراط گری و تروریسم سهیم بوده است.

چهار کشور (عربستان، مصر، بحرین و امارات) از یک سال قبل به بهانه حمایت قطر از تروریسم، روابط خود با این کشور را قطع کرده و تمامی گذرگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اماراتی: تحرکات قطر در یک سال گذشته بحران را شدیدتر کرد

مقام اماراتی: تحرکات قطر در یک سال گذشته بحران را شدیدتر کرد