مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:512018-05-26پزشكي

آمار تفکیکی شرکت کنندگان جشنواره قرآن و عترت در بخش آوایی اعلام شد


از سوی دبیرخانه مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، آمار تفکیکی شرکت کنندگان در بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در بخش آوایی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مجموع تاکنون از 12 هزار و 732 نفر ثبت نام کننده در بخش آوایی جشنواره قرآن وعترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، یک هزار و 44 نفر در بخش تحقیق، 3 هزار و 142 نفر در رشته ترتیل و 3 هزار و 921 نفر در رشته واقعه ثبت نام کرده اند که بر اساس آمار های موجود، بیشترین ثبت نام کنندگان در بخش آوایی جشنواره امسال، مربوط به رشته واقعه است.

همچنین 116 نفر از ثبت نام کنندگان در جشنواره امسال در رشته حفظ کل قرآن کریم، و 119 نفر در رشته حفظ بیست جزء و 25 نفر در رشته حفظ 15 جزء ثبت نام کرده اند.

ضمن این که 519 نفر از ثبت نام کنندگان امسال در رشته حفظ 5 جزء ثبت نام کرده اند.

بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در رشته حفظ قرآن کریم در بخش آوایی، مربوط به حفظ یک جزء قرآن است که در این رشته، یک هزار و 124 نفر شرکت کننده اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت کرده اند.

بر اساس این گزارش، امسال در جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، تاکنون 495 نفر در رشته ادان، 594 نفر در رشته دعا و مناجات خوانی و 805 نفر در رشته ترجمه خوانی اعلام آمادگی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تفکیکی شرکت کنندگان جشنواره قرآن و عترت در بخش آوایی اعلام شد

آمار تفکیکی شرکت کنندگان جشنواره قرآن و عترت در بخش آوایی اعلام شد