مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:202018-05-26اجتماعي

کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شمال کشور/ وقوع گرد و خاک در برخی مناطق


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در برخی مناطق از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دربعضی استان های کشور خبر داد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (5 خرداد) با تضعیف سامانه بارشی، بارش ها به برخی مناطق شمال غرب ارتفاعات البرز، غرب دریای خزر و برخی نقاط غرب محدود و در این مناطق سبب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب می شود.

وی با بیان اینکه فردا (6 خرداد) این شرایط برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش هایی از دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان پیش بینی می شود، تصریح کرد: شدت بارش در این روز در استان گلستان و بخش هایی از استان گیلان است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه (7 خرداد) نیز برای ارتفاعات البرز و بخش هایی از شمال غرب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود، گفت: از اواخر وقت امروز و فردا (5 و 6 خرداد) وزش باد شدید در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و به تدریج در شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شمال کشور/ وقوع گرد و خاک در برخی مناطق

کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شمال کشور/ وقوع گرد و خاک در برخی مناطق