مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 09:152018-05-26سياسي

آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران در 10 واحد دانشگاهی از امروز شنبه 5 خرداد ماه خبر داد.

- دکتر حسین به نژاد در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس آیین نامه شورای صنفی دانشجویان وزارت علوم، این اختیار به دانشگاه ها داده شده است در واحدهایی که از نظر جغرافیایی و تعداد دانشجویان شرایط لازم برای ایجاد شوراهای صنفی دارند، امکان برگزاری انتخابات شورای صنفی فقط در آن واحدها داده شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از واحدهای دانشگاه تهران نظیر خوابگاه ها و دانشکده ها نیز شرایط مشابهی با سایر واحدهای دانشگاه برای برگزاری انتخابات دارند.

در این مواقع به منظور اتخاذ سیاست های واحد و شرایط یکسان توصیه می شود این واحدهای مشابه یک شورای صنفی مشترک و واحد داشته باشند، اما با این وجود شورای صنفی مرکزی دانشگاه در این زمینه تصمیم گیری کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه انتخابات شوراهای صنفی از امروز 5 خرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود، گفت: مرحله اول این انتخابات در 19 واحد دانشگاهی برگزار شد و بر اساس نتایج آن مقرر شد مرحله دوم انتخابات شورای صنفی در 10 واحد دانشگاه برگزار شود که این انتخابات از امروز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز

آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز