مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 07:252018-05-26حوادث

جاده‎ای که همچنان جان می گیرد


شازند در جنوب غربی استان مرکزی وجود دارد و محور اتصال این استان به لرستان است، متاسفانه شاهدیم این محور هر ساله شماری از مسافران را به کام مرگ می کشاند، - جاده باریک و کم عرض ازنا - شازند در جنوب غربی استان مرکزی وجود دارد و محور اتصال این استان به لرستان است، متاسفانه شاهدیم این محور هر ساله شماری از مسافران را به کام مرگ می کشاند، این جاده در بین اهالی منطقه به جاده مرگ مشهور است و متاسفانه در اکثر ماه‎های سال شاهد تصادفات مرگبار در آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سال هاست جاده "ازنا ــ شازند" ناایمن ترین و مرگبارترین محورهای مواصلاتی در لرستان است که بخاطر مرگ و میر ناشی از تصادفات در آن و استاندارد نبودن، سال 91 در دستور کار قرار گرفت تا چهار خطه شود اما متاسفانه به دلایلی نامشخص عملیات اجرایی تعریض این محور متوقف شد و بصورت مصوبه‎ای روی کاغذ باقی ماند.

ایمنی محور ازنا – شازند مطلوب نیست در این باره عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: حجم تردد در این محور زیاد است.

وی ادامه داد: ایمنی این مسیر مطلوب نیست و پلیس راهور مصر است که تردد از این محور انجام نشود اما ما موافقیم که تردد داشته باشد.

سخنان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان در حالی مطرح می‎شود که علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده‎ای که همچنان جان می گیرد

جاده‎ای که همچنان جان می گیرد