مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 06:052018-05-26اقتصادي

اختلاف نظرها و جنجال ستاد تنظیم بازار بر سر قیمت گوشت در لرستان


دو قیمتی بودن گوشت قرمز و مرغ در بازار عرضه، مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده موضوعی که در ستاد تنظیم بازار استان بررسی و متولیان امر اعتقادی به گرانی قیمت آن نداشتند و این امر واکنش تند معاون امور اقتصادی استاندار لرستان را به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوشت یکی از اقلام ضروری است و سهم زیادی در سبد مصرفی خانواده های لرستانی دارد اما متاسفانه شاهدیم که هر کسی براساس سلیقه خود قیمتی را برای این کالای اساسی می گذارد و چند نرخی بودن این کالا نشان دهنده آن است که هیچ نظارتی روی آن نیست، حل این معضل نیازمند قیمت گذاری واحدی توسط متولیان امر و نظارت بر روی قیمت هاست تا سودجویان از این خلا سود نبرند و مردم را به زحمت نیندازند.

کشتارگاه های مرغ هفت شاخص اصلی سلامت و بهداشت را رعایت نکردند در این رابطه بهزاد منصوری مدیرکل امور هماهنگی استانداری لرستان اظهار کرد: شاهدیم قیمت گوشت و مرغ نوسان بالایی دارد و این قیمت ها در شهرهای مختلف بسیار متفاوت است، به گونه ای که قیمت گوشت در یک شهرستان بین 35 تا 45 تومان و در شهرستان بروجرد 60 هزار تومان گزارش شده است.

وی ادامه داد: کشتارگاه های مرغ باید هفت شاخص اصلی سلامت و بهداشت را داشته باشند که متاسفانه در بازدیدی میدانی از این مراکز مشاهده شد هیچکدام به طور کامل این شاخص ها را رعایت نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظرها و جنجال ستاد تنظیم بازار بر سر قیمت گوشت در لرستان

اختلاف نظرها و جنجال ستاد تنظیم بازار بر سر قیمت گوشت در لرستان