مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 17:302018-05-25سياسي

منتجب نیا: امیدواریم رفع حصر صورت بگیرد/ هرگونه ساختارشکنی از اعتماد ملی به دور است


قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه از اصول این حزب حرکت در درون نظام و در راستای آرمان های انقلاب است، گفت: حزب اعتماد ملی نظام و آرمان های انقلاب را قبول دارد و هرگونه ساختارشکنی و تصور خارج از نظام از این حزب به دور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی عصر جمعه در دومین کنگره این حزب که در کانون توحید برگزار شد، با اشاره به برگزاری این کنگره پس از حدود 10 سال تعویق و تاخیر، اظهار کرد: زمانی که نام کنگره دوم حزب را زمزمه می کردیم، نگران بودیم چرا که در کنگره اول شخصیت و عزیزی در کنار ما بود که امروز قریب به هشت سال است در حصر به سر می برد و جایش در این کنگره خالی است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از فعالیت های حزب اعتماد ملی نتیجه فداکاری ها، ایثار و بزرگواری های این شخصیت عزیز و خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ان شاءالله هر چه زودتر به لطف خدا شاهد رفع حصر آیت الله کروبی، مهندس موسوی و دکتر رهنورد و حضور آنها در جمع مردم شریف ایران باشیم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به اصلاح قانون احزاب در مجلس قبل، اظهار کرد: مجلس گذشته که رویکردش چندان مردمی نبود اصلاحیه ای به قانون احزاب ملحق کرد و بر اساس آن قرار بود سال گذشته احزاب خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتجب نیا: امیدواریم رفع حصر صورت بگیرد/ هرگونه ساختارشکنی از اعتماد ملی به دور است

منتجب نیا: امیدواریم رفع حصر صورت بگیرد/ هرگونه ساختارشکنی از اعتماد ملی به دور است