مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 14:252018-05-25سياسي

نشست نقش تاریخی هویت ایرانی در همبستگی ملی برگزار شد


مشاور امور هنری استاندار خوزستان گفت: نباید تمام نگاه ها به دولت باشد بلکه سازمان های خصوصی باید در امر توسعه پیشگام باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، رضا کیانی در نشست نقش تاریخی هویت ایرانی در همبستگی ملی اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این هم اندیشی و این خرد جمعی بتواند تاثیر مطلوب و سازنده ای را از خود بر جریان فرهنگی و فکری، علمی و پژوهشی استان زرخیز خوزستان بگذارد.

وی با اشاره به این که یکی از مولفه های توسعه در خوزستان ارج نهادن سازمان های مردم نهاد است، تصریح کرد: تمام نگاه ها نباید معطوف به دولت باشد.

این که یک سازمان مردم نهاد تعاملی را با دولت برقرار می کند و در امر توسعه پیشگام می شود و به موازات فعالیت های اجرایی و مطالبه جویی به بحث پژوهش می پردازند بسیار ارزشمند خواهد بود و جا دارد از انجمن دوستداران میراث فرهنگی خوزستان (تاریانا) که این گونه فعال، کنش گر و با دغدغه در عرصه فرهنگی استان حاضر است تشکر ویژه داشته باشم.

مشاور امور هنری استاندار خوزستان با بیان این که یکی از مباحث مهم جهان امروز رجعت به هویت است، یادآوری کرد؛ اگر یک نظام در آستانه تزلزل قرار بگیرد و یا هجوم نظامی را به خود ببیند می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به وجود آورد اما چیزی که بیش از هر هجومی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقش تاریخی هویت ایرانی در همبستگی ملی برگزار شد

نشست نقش تاریخی هویت ایرانی در همبستگی ملی برگزار شد