مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 14:002018-05-25اقتصادي

پروژه بیابان زدایی با حمایت معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گناباد


پروژه بیابان زدایی و مبارزه با خشکسالی و ریزگردها در وسعت 5 هکتار با حمایت مالی معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این شهرستان اجرا می شود.

- مدیر مرکز رشد فناوری گناباد گفت: پروژه بیابان زدایی و مبارزه با خشکسالی و ریزگردها در وسعت 5 هکتار با حمایت مالی معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین تقوی در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در محل مرکز رشد فناوری گناباد برگزار شد، با اشاره به معاون علمی و فناوری رییس جمهور به گناباد و بازدید از مرکز رشد این شهرستان اظهار کرد: در این سفر مبلغ 500 میلیون تومان جهت تجهیزات و موارد دیگر اعتبار تعیین شده که از این میزان 100 میلیون جهت تجهیز کارگاهها هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: 69 شرکت و واحد در مرکز رشد و فناوری گناباد پذیرش شده اند که از این تعداد درحال حاضر 21 شرکت فعال و مورد حمایت هستند.

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد افزود: سال گذشته در راستای حمایت شرکت ها یک تیم علمی تشکیل داده ایم که یک مورد منجر به ایده جدید و تولید محصول شده است؛ ضمن اینکه با سازمان های دیگر شهرستان هم تفاهمنامه هایی خواهیم داشت که از تمام ظرفیت شهرستان به نفع تولید مبتنی بر فناوری استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بیابان زدایی با حمایت معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گناباد

پروژه بیابان زدایی با حمایت معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گناباد