مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 12:512018-05-25بين الملل

تل آویو اتحادیه اروپا را به حمایت مالی از شرکت های دشمن این رژیم متهم کرد


وزارت امور راهبری رژیم صهیونیستی با متهم کردن اتحادیه اروپا به حمایت از شرکت های دشمن این رژیم مانند حماس خواستر توقف این روند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا را متهم کرد که سازمان های غیر دولتی که دشمن این رژیم هستند را از لحاظ مالی تامین می کند.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، تل آویو اتهام سنگینی را متوجه اتحادیه اروپا کرده است و بنابر اعلام وزارت امور راهبردی این رژیم، اتحادیه اروپا از نهادهای غیر دولتی حمایت مالی می کند که خواستار تحریم رژیم صهیونیستی هستند و به این ترتیب اروپا متهم شده که بر خلاف خط مشی خود عمل می کند.

در گزارش وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی آمده است: این نگرانی وجود دارد که پول های به دست آمده ناشی از مالیات در اروپا برای حمایت از سازمان های تروریستی هزینه شود.

اتحادیه اروپا در سال 2016، مبلغ 1.

76 میلیارد یورو در این زمینه پرداخت که در ارتباط با گروه حماس و جبهه آزادی بخش فلسطین هزینه شد و این دو گروه در فهرست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا قرار دارند.

در ادامه این گزارش آمده است که اتحادیه اروپا به صورت مستقیم در سال 02016 به شرکت هایی اینچنینی به صورت مستقیم کمک کرده که این شرکت ها برای تحریم رژیم صهیونیستی اقدام می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو اتحادیه اروپا را به حمایت مالی از شرکت های دشمن این رژیم متهم کرد

تل آویو اتحادیه اروپا را به حمایت مالی از شرکت های دشمن این رژیم متهم کرد