مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 12:362018-05-25بين الملل

عملیات بیت المقدس ثابت کرد ایران به هیچ بیگانه ای اجازه تعرض نمی دهد


استاد دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات بیت المقدس ثابت کرد ایران به هیچ بیگانه ای اجازه تعرض نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، امیر سرتیپ مسعود بختیاری ظهر امروز با اشاره به پیچیدگی های عملیات بیت المقدس اظهار کرد: غیر از عبور از کارون در شب تاریک بین 14 تا 25 کیلومتر با وجود گرمای هوا و کمین های متعدد دشمن مسیر طی می شد تا به خط مستقیم دشمن برسیم.

وی با بیان اینکه طبق استانداردهای جهانی هر رزمنده در روز 10 کیلومتر می تواند با تجهیزات راهپیمایی کند، اضافه کرد: تازه وقتی به خط دشمن رسیدیم یک هفته با لشکر سه زرهی عراق درگیری ادامه داشت.

استاد دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در طول این هفت روز میزان مقاومتی که صورت گرفته، غیر قابل باور است و در طول این هفت روز خواب غیرممکن بود.

وی متذکر شد: بار اول 9 کیلومتر پیشروی کردیم و عراق 6 کیلومتر ما را عقب راند و پس از 24 ساعت باز یک حمله ناموفق دیگر انجام شد، چون عراقی ها هم می دانستند این عملیات تکلیف جنگ را مشخص می کند و می خواستند در خوزستان بمانند.

بختیاری توضیح داد: برخی روزنامه ها فشار می آوردند شما که 45 کیلومتر جلو رفته اید 9 کیلومتر باقیمانده را هم بروید، در حالی که نمی دانستند آن 9 کیلومتر چه جهنمی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بیت المقدس ثابت کرد ایران به هیچ بیگانه ای اجازه تعرض نمی دهد

عملیات بیت المقدس ثابت کرد ایران به هیچ بیگانه ای اجازه تعرض نمی دهد