مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 12:052018-05-25ورزشي

حاج صفی: به زمانی که انتظارش را می کشیدیم، رسیده ایم/ تیم ملی مرد روزهای سخت است


بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال ایران می گوید لحظه ای که فوتبال ایران در انتظار رسیدنش بود، فرا رسیده و باید هر چه زودتر شور و شوق حضور نماینده 80 میلیون ایرانی در بزرگ ترین رقابت فوتبالی دنیا در کشور ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان حاج صفی درباره آخرین شرایط تیم ملی در فاصله 20 روز مانده به آغاز رقابت های جام جهانی گفت: در تیم ملی همه اعضای تیم از کادر فنی و مربیان بگیرید تا آخرین نفر همه سخت در حال تلاش هستند تا بتوانند توقعاتی که از این تیم وجود دارد را تحقق ببخشند.

کار در جام جهانی سخت است اما تیم ملی در سال های اخیر نشان داده که مرد روزهای سخت است و به همین خاطر بیشتر رسانه های بزرگ دنیا با وجود این که ایران در سخت ترین گروه مسابقات قرار گرفته، ما را شانس اصلی بین تیم های آسیایی برای درخشش در جام جهانی معرفی کرده اند.

چیزی که هواداران و مردم می توانند از طرف ما مطمئن باشند، این است که هر کاری لازم باشد برای موفقیت تیم ملی انجام می دهیم چون می دانیم موفقیت در جام جهانی چه تاثیر بزرگی می تواند روی جامعه و کل کشور داشته باشد.

او افزود: برای این که بتوانیم در جام جهانی به موفقیت برسیم و اسم ایران را در دنیا بالاتر ببریم به این نیاز داریم که از بیرون تیم هم یک اتحاد را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج صفی: به زمانی که انتظارش را می کشیدیم، رسیده ایم/ تیم ملی مرد روزهای سخت است

حاج صفی: به زمانی که انتظارش را می کشیدیم، رسیده ایم/ تیم ملی مرد روزهای سخت است