مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 11:162018-05-25حوادث

هوشیاری پلیس خوزستان قاچاقچیان مواد مخدر را غافلگیر کرد


فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف نزدیک به 133 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری چهار سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، 2 محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی منسجم موفق به کشف 70 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و متوقف کردن یک دستگاه تریلی کشنده در یکی از محور های ورودی اهواز شدند.

عباس زاده در ادامه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان نیز موفق شدند در عملیاتی دیگر 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه موتور سیکلت را توقیف کنند.

وی در ادامه از کشف 22 کیلو و 900 گرم تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در اهواز خبر داد و گفت: در این عملیات ها در مجموع 132 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری پلیس خوزستان قاچاقچیان مواد مخدر را غافلگیر کرد

هوشیاری پلیس خوزستان قاچاقچیان مواد مخدر را غافلگیر کرد