مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 10:512018-05-25بين الملل

کشته و زخمی شدن 30 شبه نظامی سودانی و سعودی در غرب یمن


نیرو های یمنی با حمله به مواضع شبه نظامیان سودانی و نظامیان سعودی در استان حجه واقع در غرب یمن، 30 نفر از آن ها را از پای در بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تعدادی از نظامیان سعودی و عناصر شبه نظامی سودانی وابسته به ائتلاف سعودی دیروز پنجشنبه در درگیری با نیرو های یمنی کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی وابسته به وزارت دفاع یمن به خبرگزاری اسپوتنیک گفته که مزدوران وابسته به دولت مستعفی یمن، سه روز تلاش کردند تا به پشتیبانی شبه نظامیان سودانی و سعودی و پشتیبانی هوایی ائتلاف به سمت گمرک های شهرستان حرض و شمال صحرای میدی استان حجه پیشروی کنند.

منبع نظامی تاکید کرد که نیرو های ارتش یمن و انصارالله موفق شدند با وجود 40 بار حمله هوایی ائتلاف سعودی، تلاش شبه نظامیان برای نفوذ به دو منطقه حرض و میدی را خنثی کنند.

در این عملیات 30 نفر از شبه نظامیان کشته و یا زخمی شدند.

منابع یمنی همچنین از کشته و زخمی شدن هفت نفر از نظامیان سعودی و عناصر مزدور سودانی مستقر در جازان توسط تک تیراندازان یمنی خبر دادند.

یک منبع نظامی یمن می گوید که هفت نفر از نظامیان سعودی و شبه نظامیان سودانی در شمال و جنوب منطقه وادی المعین در جازان واقع در جنوب عربستان کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 30 شبه نظامی سودانی و سعودی در غرب یمن

کشته و زخمی شدن 30 شبه نظامی سودانی و سعودی در غرب یمن