مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 10:452018-05-25سياسي

رسانه ها و جناح ها علیه صحبت های تفرقه افکنانه پمپئو بایستند


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه همه جناح ها و رسانه ها باید یک صدا علیه صحبت های اخیر وزیر خارجه آمریکا باشند، - گفت: صحبت های تفرقه افکنانه و مداخله جویانه وزیر خارجه آمریکا اقتضاء می کند که همه جناح ها و رسانه ها با هر گرایشی یک صدا مقابل او بایستند و پاسخ دهند.

محمدجواد جمالی در گفت وگو با ایسنا در واکنش به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آمریکا درباره ایران، این حرف ها را بیان آرزوها و ایده آل های هیات حاکمه آمریکا دانست و گفت: آنها خودشان می دانند که چنین صحبت هایی تحقق ناپذیر است و با ماهیت جمهوری اسلامی و منافع و امنیت ملی ما منافات دارد.

این صحبت ها مصداق بارز دخالت در امور داخلی کشور ما است.

وی افزود: این اظهارات نسنجیده و از سر کبر و غرور برای زمانی است که رژیم شاه در این مملکت وجود داشت، ما انقلاب کردیم تا دیگر از آمریکا دستور نگیریم، اگر می خواستیم دستور بگیریم که دیگر با آمریکا مشکل نداشتیم.

آنها در این صحبت هایشان مانده بود که برای ما قیمت قند و شکر را تعیین کنند.

جمالی افزود: وزیر خارجه آمریکا می گوید که اگر با این کشور مذاکره کنیم وضعیت اقتصادی ما بهتر می شود، حال اینکه ما در برجام مذاکره کردیم و نمونه آن را دیدیم که چطور آمریکا بدعهدی کرد و به سند رسمی بین المللی قائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و جناح ها علیه صحبت های تفرقه افکنانه پمپئو بایستند

رسانه ها و جناح ها علیه صحبت های تفرقه افکنانه پمپئو بایستند