مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 09:412018-05-25سياسي

قدرت های باطل در ناامنی کامل قرار دارند


روزی قدرت های باطل برای ما مانند هیولا بودند، اما امروز این کشور ها تحت شدیدترین حالات روحی قرار دارند و در ناامنی کامل به سر می برند و این حاصل هیئت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجوحجت الاسلام صدیقی حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت بیستمین سال تاسیس هیئت الزهرا دانشگاه صنعتی شریف گفت: 98 درصد از شهدایی که تقدیم انقلاب شده اند حاصل هیئت های مذهبی و برکات مجالس امام حسین هستند؛ بنابراین هیئات سهم مهمی در تاسیس و بقای انقلاب و شکستن صورت آمریکا و قدرت های باطل داشته اند به گونه ای که امروز دنیای غرب به راحتی از ما می ترسد.

وی افزود: روزی این قدرت های باطل و غده های سرطانی برای ما مانند هیولا بودند، اما امروز این کشور ها تحت شدیدترین حالات روحی قرار دارند و در ناامنی کامل به سر می برند و این حاصل هیئت ها است.

وی پیشرفت های علمی، صنعتی و هسته ای را حاصل توسل به ائمه دانست و افزود: زمانی من در شب عاشورا به دانشگاه صنعتی شریف دعوت و در جمع دوستانی که مشغول ساختن ماهواره بودند حاضر شدم در این پروژه 28 نفر فعالیت می کردند که همگی اهل نماز شب و توسل بودند و به گفته دوستان زمانی که این عزیزان به بن بست علمی می رسیدند به تربت امام حسین (ع) تبرک می جستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت های باطل در ناامنی کامل قرار دارند

قدرت های باطل در ناامنی کامل قرار دارند