مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 08:262018-05-25بين الملل

بررسی لوک اویل برای فعالیت مجدد در ایران


مدیر شرکت لوک اویل گفت، بعد از تصمیم دولت آمریکا به وضع تحریم های جدید علیه ایران، این شرکت در حال ارزیابی مجدد ریسک فعالیت در ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلاتس، واگیت آلکپروف، مدیر شرکت لوک اویل گفت، بعد از تصمیم دولت آمریکا به وضع تحریم های جدید علیه ایران، این شرکت در حال ارزیابی مجدد ریسک فعالیت در ایران است.

آلکپروف در حاشیه مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ به خبرنگاران گفت، هرچند از تحریم های جدید علیه ایران که از روز 5 نوامبر به اجرا گذاشته خواهد شد آشفته شده ایم، اما گفتگو های فنی در زمینه همکاری ها با ایران همچنان ادامه دارد.

پیش از این شرکت های لوک اویل، مرسک دانمارک و پرتامینای اندونزی یادداشت تفاهمی را در زمینه توسعه بلوک آب تیمور ایران به امضا رسانده اند.

آلکپروف افزود، لوک اویل پیشنهادات خود برای آب تیمور را آماده کرده و در حال مذاکره برای قرارداد های بلندمدت جهت عرضه نفت خام ایران به پالایشگاه های خود در اروپا و همچنین برای فرآورده های نفتی است.

وی تاکید کرد، اما این قرارداد ها امضا نشده و شرکت در حال ارزیابی ریسک های موجود است.

آلکپروف تاکید کرد، شرکت وی که در دور قبلی تحریم ها علیه ایران، از پروژه های خود در این کشور کنار کشیده بود، هیچگاه محدودیت های قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لوک اویل برای فعالیت مجدد در ایران

بررسی لوک اویل برای فعالیت مجدد در ایران