مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 06:062018-05-25دانش

دانشگاه شریف رتبه 301 جهان را در شاخص استخدام پذیری فارغ التحصیلان کسب کرد


رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به بحث اشتغال دانشجویان گفت: دانشگاه شریف رتبه نخست کشور و رتبه 301 جهان را در شاخص استخدام پذیری فارغ التحصیلان دارد.

- محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه صنعتی شریف درباره پرداختن به بحث اشتغال و جلوگیری از مهاجرت فارغ التحصیلان برجسته عنوان کرد: طبیعتا دانشجویانی که از لحاظ علمی در وضعیت بهتری دارند همواره به دنبال کسب مدارج بالاتر در بهترین دانشگاه های کشور و حتی دنیا هستند از این رو رفتن آن ها به خارج از کشور وجود دارد.

وی ادامه داد:، اما دانشگاه شریف علاوه بر بهره گیری از فارغ التحصیلان برای جذب دانشجویان ایرانی خارج از کشور هم برنامه دارد.

رییس دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: قبل از پرداختن جدی وزارت علوم به بحث اشتغال و کارآفرینی، دانشگاه شریف این مسئله را در دستور کار خود قرار داده چرا که معتقد است ایجاد فرهنگ اشتغال پذیری و کارآفرینی بخشی از کار آن است، به عنوان مثال برای دانشجویان کارشناسی دوره فرعی کارآفرینی و دوره فرعی اقتصاد تدارک دیده شده است.

فتوحی با اشاره به جدیدترین رتبه این دانشگاه در نظام رتبه بندی QS بیان کرد: دانشگاه صنعتی شریف در شاخص استخدام پذیری فارغ التحصیلان برای اولین بار رتبه 301 جهان را کسب کرده و به عنوان برترین دانشگاه کشور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شریف رتبه 301 جهان را در شاخص استخدام پذیری فارغ التحصیلان کسب کرد

دانشگاه شریف رتبه 301 جهان را در شاخص استخدام پذیری فارغ التحصیلان کسب کرد