مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1397 ساعت 03:152018-05-24اقتصادي

با گرانفروشی لبنیات باید برخورد شود


معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که اگر کارخانه های لبنی مرتکب تخلف شده و بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده اند، دستگاه های نظارتی باید با آن ها برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از هفته گذشته و با متخلفان برخورد می شود" که البته هنوز قیمت لبنیات به حالت سابق برنگشته است.

در این زمینه مرتضی رضایی - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام - به ایسنا گفت: دو مسئله در این زمینه وجود دارد که یکی قیمت تمام شده محصولات لبنی برای کارخانه های تولیدکننده است و دیگری قیمت تمام شده شیر خام بوده که طی سال های اخیر افزایش داشته است.

وی افزود: با وجود اینکه قیمت محصولات لبنی طی هفته گذشته افزایش یافته اما هنوز قیمت شیر خام تغییر نکرده و در برخی از مواقع و در ماه هایی شاهد کاهش قیمت خرید شیر خام از دامداران توسط کارخانه های لبنی هستیم.

گرچه در این زمینه می توان گفت که شاید دیگر هزینه های تولید محصولات لبنی در این کارخانه ها افزایش یافته اما اصلی ترین معیار و پارامتر برای تعیین قیمت تمام شده محصولات لبنی در صنایع نرخ خرید شیر خام از دامداران است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام تاکید کرد: افزایش قیمت محصولات لبنی توسط کارخانه های تولیدکننده ارتباطی به وزارت جهاد کشاورزی ندارند و دستگاه های نظارتی اگر تشخیص دادند که این افزایش قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گرانفروشی لبنیات باید برخورد شود

با گرانفروشی لبنیات باید برخورد شود