مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 18:002018-05-24سياسي

دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رساند


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: درحالی که ما در ابتدای جنگ حتی قادر به تأمین فشنگ و سیم خاردار نبودیم اما با تکیه بر ایمان و ایثار توانستیم افتخارآفرینی هایی را در آن دوران داشته باشیم که ثمره آن امروز در کشور قابل مشاهده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود محمدی در همایش خرمشهر میراث جاویدان شهدای سرافراز 8 سال دفاع مقدس - که با حضور مسئولان استانی، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات مهندس بهشتی برگزار شد - با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی شهر خرمشهر اظهار کرد: این گونه پیروزی ها در دوران 8 ساله دفاع مقدس در حالی به دست آمد که رزمندگان ما با دستان خالی در مقابل بیش از 40 کشور دنیا ایستادگی کردند.

وی افزود: پیروزی های دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند و دارای معنا و مفهوم بزرگی بود به گونه ای که ایمان، اعتقاد، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا موجب رقم زدن این افتخارات شده است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران در حال حاضر در اوج افتخار است و در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عرصه پیشرفت های بنیه دفاعی، کشور به جایگاهی رسیده است که کسی جرات تعرض به آن را ندارد و این مایه مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رساند

دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رساند