مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 17:502018-05-24سياسي

3 راهکار برای بهبود شرایط رانندگان کامیون


به دنبال اعتراض بخشی از راننده های خودروهای سنگین در روزهای اخیر، در جلساتی که میان مقام های دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، - تصمیماتی برای بهبود شرایط این رانندگان اتخاذ و نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول روزهای گذشته خبرهایی از اعتصاب و اعتراض راننده های کامیون در سراسر کشور مخابره شده که حاکی از تقاضای آنها برای بهبود شرایط کاری شان بود.

در همین راستا در جلساتی که با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، طرفین به ارائه امتیازهایی برای بهبود شرایط رانندگان خودروهای سنگین رسیدند که قرار شده بخش زیادی از آنها به زودی اجرایی شود.

نماینده مردم آباده در مجلس که در این جلسه با مسئولان سازمان راهداری حضور داشته در گفت وگو با ایسنا از سه برنامه حمایتی برای رانندگان خودروهای سنگین خبر داد که بخشی از آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

به گفته رحیم زارع، در شرایطی که در جریان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها بنا بود نرخ سوخت خودروهای سنگین از 300 به 400 تومان در هر لیتر افزایش پیدا کند، اما سرانجام در بودجه سال 1397 نرخ ثابت باقی ماند تا بدین وسیله از اعمال فشار بیشتر به رانندگان خودروهای سنگین جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 راهکار برای بهبود شرایط رانندگان کامیون

3 راهکار برای بهبود شرایط رانندگان کامیون