مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 11:212018-05-24اقتصادي

دانشگاه ها در ایام ماه رمضان اجازه افزایش قیمت غذا ندارند


قبل از شروع ماه مبارک رمضان با ارسال بخشنامه ای به دانشگاه ها بر اهتمام به تنوع خدمات مطلوب غذای دانشجویی در ماه مبارک رمضان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ از صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان مهر در خصوص قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان افزایش نیافته، اما کیفیت غذا افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هیچ دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان نباید برای ارائه غذا بیشتر از نرخ مصوب صندوق رفاه اقدام کند، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، دورچین غذا مانند زولبیا، بامیه، شربت، خرما، سوپ و میوه به غذای دانشجویان اضافه می شود، اما قیمت غذا افزایش پیدا نمی کند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: 19 اردیبهشت 97 در آستانه ماه مبارک رمضان، در بخشنامه ای، نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یادآور شدیم و از آن ها خواسته شد برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی ادامه داد: در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خواسته شده تا به صورت دائم تاسیسات برودتی خوابگاه ها و محل برگزاری امتحانات بازبینی و نظارت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در ایام ماه رمضان اجازه افزایش قیمت غذا ندارند

دانشگاه ها در ایام ماه رمضان اجازه افزایش قیمت غذا ندارند