مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 09:262018-05-24سياسي

جوانان وطن در خون غلتیدند تا خرمشهر آزاد شد


نباید این تصور وجود داشته باشد که نیروهای ایرانی تنها با یک شعار الله اکبر رفتند و خرمشهر را آزاد کردند، جوانان زیادی در خاک و خون غلتیدند تا خرمشهر دوباره به کشور بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرکرد، حضرت امام خمینی (ره) بعد از آزادسازی خرمشهر فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد همچنین ایشان در جمله ای دیگر فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح تمام ارزش های اسلامی است .

از شهر من تا خرمشهر بیش از 500 کیلومتر فاصله است، 500 کیلومتری که می توانست حاشیه ای امن از جنگ برای مردم چهارمحال و بختیاری ایجاد کند.

اما مگر می شود همسایه ای گستاخ به حریم پاک ایران سرک بکشد و به کسی برنخورد؟ مگر می شود؟ گستاخی همسایه دیواربه دیوار بود که غیرت مردان ایرانی را برانگیخت و چهارمحال و بختیاری، اصفهانی، یزدی، تهرانی، آذری و مشهدی را سراسیمه به جنوب کشور کشاند.

خرمشهر، اهواز، آبادان و خوزستان ندارد زمانی که پاره ای از تن ایران از دست درازی دشمن دست نشانده دردمند شده، به خرمشهر خوش آمدید، جمعیت 36 میلیون نفر یعنی همین که خرمشهر از آن همه ملت ایران بوده و خواهد ماند.

فارس: ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید؛ من نجات علی عظیمی هستم فارس: شما چگونه برای شرکت در عملیات بیت المقدس به منطقه اعزام شدید؟ من از سوی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان وطن در خون غلتیدند تا خرمشهر آزاد شد

جوانان وطن در خون غلتیدند تا خرمشهر آزاد شد