مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 09:252018-05-24سياسي

واگذاری موقوفات سمنان به مهارت آموختگان کسب و کار


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: برای استفاده از ظرفیت سنت حسنه وقف در جهت ایجاد اشتغال و حمایت از جوانان جویای کار، تفاهم نامه همکاری میان دو اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و فنی و حرفه ای استان سمنان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف فرهنگسازی و هدایت واقفین به عرصه مهارت آموزی و اشتغال جوانان، حمایت از جوانان مهارت آموخته جویای کار و ترویج سنت حسنه وقف در میان فعالان عرصه مهارت آموزی و نخبگان مهارتی منعقد شده است.

وی افزود: مقرر شد اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان بر اساس این تفاهم نامه نسبت به معرفی مهارت آموختگان جویای کار و دارای طرح کسب و کار به اداره کل اوقاف و امور خیریه اقدام و این اداره کل با رعایت قوانین اوقافی نسبت به در اختیار قرار دادن اماکن موقوفه اقدام کند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و تبلیغات در خصوص محاسن وقف در جامعه و منافع مادی و معنوی حاصل از آن برای فعالان بخش خصوصی مهارت آموزی و نخبگان مهارتی و متعاقباً تشکیل انجمن های یاوران وقف استانی و شهرستانی حوزه مهارت و اشتغال جوانان از دیگر بندهای این تفاهم نامه بود که مدیرکل اوقاف و امور خیریه به آن اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری موقوفات سمنان به مهارت آموختگان کسب و کار

واگذاری موقوفات سمنان به مهارت آموختگان کسب و کار