مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 09:202018-05-24اجتماعي

تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده آذربایجان شرقی


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان خبر داد و گفت: در تهیه این سند از اسناد فرادستی با تأکید بر رصد شاخص های موثر بر وضعیت زنان و خانواده و توجه به نقش سازنده زنان و بهره مندی جامعه از سرمایه .

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان خبر داد و گفت: در تهیه این سند از اسناد فرادستی با تأکید بر رصد شاخص های موثر بر وضعیت زنان و خانواده و توجه به نقش سازنده زنان و بهره مندی جامعه از سرمایه انسانی آنها در فرایند توسعه پایدار و متوازن استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقیه صادق زاده در جلسه هماهنگی و هم اندیشی تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان، گفت: براساس تفاهم نامه ای که بین استانداری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منعقد شده، مقرر شده است در راستای پرداختن به مسأله تحکیم خانواده از طریق ظرفیت سازی، ارتقای تاب آوری فردی و اجتماعی و تقویت زیرساخت های اقتصادی و اجتماعی خانواده این سند تهیه شود.

وی افزود: برنامه ریزی مشارکتی و استفاده از دانش، تجربه و مهارت های موجود در لایه های مختلف از جمله رویکردهای تدوین این سند خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده آذربایجان شرقی

تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده آذربایجان شرقی