مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 04:152018-05-24بين الملل

راهکار پیشنهادی مصر و اردن برای حل مسأله فلسطین


رییس جمهوری مصر و پادشاه اردن تأکید کردند، مسأله قدس باید در چارچوب راهکار نهایی و دسترسی به توافق صلحی عادلانه و دائمی میان رام الله و تل آویو و بر اساس راه حل تشکیل دو کشور مستقل حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر و ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن پس از دیدار در قاهره تأکید کردند، مسأله قدس باید در چارچوب راهکار نهایی و گفتگوهای صلح میان مقامات فلسطین و رژیم صهیونیستی بر اساس راه حل تشکیل دو کشور مستقل حل و فصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر در بیانیه ای اعلام کرد، سیسی و عبدالله دوم آخرین تحولات درباره مسأله فلسطین و تلاش های مصر برای برقراری آشتی ملی میان فلسطینی ها را بررسی کردند.

بر اساس گزارش العالم، بسام راضی افزود: سیسی و عبدالله دوم بر حمایت خود از حقوق مشروع مردم فلسطین و در صدر آن حق فلسطینی ها برای تشکیل کشور مستقل با مرکزیت قدس شرقی تأکید کردند.

رییس جمهوری مصر و پادشاه اردن بر اهمیت ادامه تلاش های جامعه جهانی برای از سرگیری گفت وگوهای مستقیم میان مقامات فلسطین و اسراییل بر اساس راه حل تشکیل دو کشور مستقل و ابتکار صلح عربی تأکید کردند؛ چرا که به اعتقاد ان دو، این مسأله به بازگشت ثبات در منطقه و گشایش افق های جدید در خاورمیانه کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار پیشنهادی مصر و اردن برای حل مسأله فلسطین

راهکار پیشنهادی مصر و اردن برای حل مسأله فلسطین