مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 20:512018-05-23بين الملل

وکیل ترامپ برای ترتیب دادن گفت وگو میان او و رییس جمهور اوکراین رشوه گرفت


منابع خبری روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده اند وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا برای ترتیب دادن گفت وگو بین رییس جمهور اوکراین با ترامپ دست کم 400 هزار دلار وجه دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، منابع خبری روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده اند وکیل شخصی دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا برای ترتیب دادن گفت وگو بین رییس جمهور اوکراین با ترامپ دست کم 400 هزار دلار وجه دریافت کرده است.

این خبر را دو منبع آگاه در کی یف گفته و افزوده اند هماهنگی ها برای پرداخت این پول توسط واسطه هایی انجام شده که نماینده پترو پروشنگو ، رییس جمهور اوکراین بوده اند.

ملاقات بین پروشنکو و ترامپ اواخر ماه ژوئن انجام شد.

اندکی بعد از بازگشت رییس جمهور اوکراین به کی یف ، سازمان مبارزه با فساد این کشور تحقیقات درباره پائول مانفورت ، رییس سابق ستاد تبلیغاتی ترامپ را متوقف کرد.

یک مقام ارشد اطلاعاتی اوکراین در دولت پروشنکو رویدادهای پیش از دیدار او با ترامپ در کاخ سفید را به صورت زیر شرح داده است.

او می گوید کوهن را به این دلیل وارد ماجرا کردند که لابی گران ثبت شده اوکراین و سفارت اوکراین در واشنگتن می توانستند برای پروشنگو چیزی بیشتر از یک عکس مختصر با ترامپ به ارمغان بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل ترامپ برای ترتیب دادن گفت وگو میان او و رییس جمهور اوکراین رشوه گرفت

وکیل ترامپ برای ترتیب دادن گفت وگو میان او و رییس جمهور اوکراین رشوه گرفت