مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 17:502018-05-23بين الملل

تمام ایران در مقابله با تجاوزهای آمریکا در یک جبهه خواهند ایستاد


سردبیر روزنامه رای الیوم گفت که هزینه حماقت سیاسی آمریکا در منطقه را اسراییل و برخی کشورهای عربی پرداخت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطون، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در یادداشتی نوشت: مهم ترین واکنش از سوی مقامات ایرانی نسبت به شروط دوازده گانه و تهدیدات مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا واکنش حسن روحانی رییس جمهور ایران است که گفت شما چکاره هستید که در مورد ایران و جهان تصمیم می گیرید .

این واکنش قوی از سوی رییس جمهور ایران و تمسخر و تهدید آمریکا به این معناست که تمام ایران با تمام احزابش در مقابله با تجاوزهای آمریکا در یک جبهه خواهند ایستاد؛ این تجاوز چه بخواهد تحریم اقتصادی باشد و یا حمله نظامی.

وی افزود: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ایران درست گفت زمانی که در پاسخ به پومپئو گفت: پمپئو 40 سال عقب است، ملت ایران انقلاب کردند تا هیچ کس نتواند کارهایی که باید انجام دهند را به آنها دیکته کند.

سردبیر رای الیوم در ادامه نوشت: شاهد این بودیم که برخی از برادران مان در حاشیه خلیج (فارس) واکنش های مقامات ایرانی به آمریکا و خصوصا واکنش حسن روحانی را به تمسخر گرفتند و در شبکه های اجتماعی گفتند که معمر قذافی، رییس جمهور پیشین لیبی نیز این اصطلاح را به کار برد، در حالی که یادشان رفته است که شما چکاره هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ایران در مقابله با تجاوزهای آمریکا در یک جبهه خواهند ایستاد

تمام ایران در مقابله با تجاوزهای آمریکا در یک جبهه خواهند ایستاد